"Ja, det är Rita Jansson från skattemyndigheten..."

Så! Nu har jag precis kommit hem från Gröna Lundsteatern och Hassles spelning. Han var grym live! Det var en ganska intim konsert och inte alls supermycket folk. Agnes Carlsson och Vincent Pontare var där också (dock inte tillsammans). Vincent är fin. Mmm.
Anyway, min favoritlåt för kvällen blev The thanks I get. Han gjorde den bra. Till och med bättre live än på skivan. Ja, fina grejer.



Vi stack direkt till Djurgården från jobbet. Tanken var att vi skulle jobba över till det var dags att åka men istället fick en av mina kära kollegor för sig att busringa runt till en massa personer! I två timmar höll hon på och jag höll på att dö av skratt! Ibland låg jag dubbelvikt och vred mig, och ibland var jag tvungen att gå ut i köket för att inte avslöja hennes bluffmakande med mitt gapflabb. Aaah, gotta love it!

Nu är det snart dags att sova. Frågan är om man ska försöka sig på kvällens Desperate Housewives-avsnitt eller inte? Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback