Jag talar ut.

Det är typ tredje gången jag skriver det här nu. Men jag har tagit bort inlägget alla tre gånger innan någon hunnit läsa det. Here goes:

Jag ska byta jobb. Eftersom jag medvetet inte nämnt min nuvarande arbetsplats så ofta tänker jag heller inte skriva vart jag tänker ta vägen. Men i augusti sker det.
Därav min jobbiga arbetsdag i torsdags. Att säga upp sig var hårt men min chef var stöttande och förstående. Men att berätta för mina kollegor... usch. Vi bara grät. De är anledningen till att jag hade kunnat stanna livet ut. Men det vet vi ju alla, att så funkar det inte. I augusti startar jag alltså ett nytt kapitel i mitt liv. Öppnar nya dörrar.

Nu vet ni också, kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vaa spännande, grattis till nya jobbet, fast jag inte vet vad det är :)

2009-05-04 @ 07:58:55
Postat av: Anonym

Jag tycker det är super strongt!!

You go girl!!



Om du behöver lite stöttning med....I don´t know, en liten sminkning eller bilkörning...you know where to find me.



Kramisar

2009-05-04 @ 21:51:16
Postat av: bini

Mamma berätta att hon läste det någonstans minns inte vart!



GRATTIS! Jättekul att det går så bra för dig Karro!! :D



// Bini & Binimamman

Postat av: Karolina

Tack söta ni!

2009-05-05 @ 23:31:48
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback