Kompis, det går bra nu.

Det känns som att saker går min väg just nu... Igår fixade jag parkering vid min nya lägenhet. (Jippi, det fanns! Jippi, den var precis utanför mitt fönster!) Idag ringde jag banken och efter 40 minuters telefonkö är jag nu lite smartare om hur hela sälja-lägenhet-och-köpa-lägenhet-nästan-samtidigt ska gå till - det är ingen lätt process ska jag berätta! Förutom det har jag även ringt killen som sålt sin lägenhet till mig och frågat om jag kan få komma tidigare, vilket skulle underlätta eftersom jag då hinner renovera lite innan jag måste flytta ut ur min nuvarande lägenhet.

Sen händer lite saker på jobbet som spetsar till allt ytterligare. Jag berättar när allt är klart.

Ikväll gäller ESC-kval! Jag hejar ju solklart på Norges Alexander Rybak. Synd att han är så segertippad. Hade varit coolare om han fick vara den outsider som han faktiskt är litegrann. Får se om jag hinner tippa topp fem under programmets gång! Jag vill ju säkerställa min position som programledare/jury inför nästa år. (Shit, 2010 kommer vara busy - Robinson, Idol och ESC. Tokigt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback