Scary business.

Jag har glömt att berätta en sak som hände igår.
När jag parkerade i garaget vid jobbet på morgonen så ställde jag mig intill en liten grön skruttig bil. Inget jag tänkte på just då, men ändå. När jag klev ur min bil la jag märke till att skruttbilen hade två små dunkar stående på motorhuven (innehållandes olja eller whatever). De fångade min uppmärksamhet och när jag tittade på dem upptäckte jag att det låg en människa i bilen! Sovandes! Eller ja, det där sista gissar jag ju bara förstås, jag såg bara att framsätet var nedlutat och sen bakhuvudet på en person. Jag tyckte hursomhelst att det var creepy så jag gick ganska tyst därifrån. Utanför garagedörren (men fortfarande nere i de underjordiska gångarna) stod en liten barncykel och en barnhink (alltså en kom-så-leker-vi-sandlådan-med-hink-och-spade-hink). Läskigt. Som i en film. Bleh.

Idag har det inte hänt något värt att berätta. Jag har mest bara jobbat. Och så har jag tandvärk. Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback