Om att uppskatta det man har.

Jag sitter och lyssnar på regnet som faller mot mitt takfönster. Det kommer jag sakna, när jag flyttar. Takfönstret alltså. Det är mysigt.

Imorse åkte jag in i garaget samtidigt som Den vackra mannen. Eftersom min kollega berättat för hans kollega att hon har en arbetskamrat som tycker Den vackra mannen är supersnygg så höll jag mig kvar min bil ett tag för att han skulle hinna gå. Han släpade dock fötterna efter sig och stirrade väldigt när jag klev ur bilen. Pinsamt nu när jag vet att han är upptagen. Haha.

Nu ska jag se lite American Idol, som jag påbörjade igår tack vare Nilda. Senare ikväll är det mycket på tv som jag ska se. Framför allt ska jag se Tonårsliv (som enligt rykten ska visa cheer ikväll) och sen Project runway. Nejmen, just det... mitt comhem håller ju inte för att visa mig TV3. Idioterna. Då skippar vi PR då (lite beroende på vädret)...

Kommentarer
Postat av: Terror

äckliga upptagna vackra mannen

Postat av: Thomas

Nu vet jag var du ska jobba :)

2009-05-05 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback