Sol inne, sol i sinne?

Nämen hej. Nu är jag hemma efter en helg på söder. Nej, jag har inte besökt en hemlig kärlek. Nej, jag har heller inte lapat sol (som resten av Sverige) utan jag har suttit inomhus på ett hotell och haft TK-konferens. Vi njöt av solen ungefär en halvtimme per dag men åh, vad det var skönt så länge det varade!
Vi var sjukt effektiva dock och har - trots total avsaknad av sol - haft kul. Lördag kväll tog nog priset...

Idag åkte jag direkt till träningen med hela EM-programmet nedklottrat på papper. Vi hann en hel del och det kommer bli så himla bra! Man tror alltid att man maxat tävlingsprogrammet till SM men sen hinner man få in så himla mycket mer till EM! Så har det varit för oss de senaste tre åren vi tävlat EM och 2009 blir inget undantag! Jag är peppad!

Nu hade jag tänkt se film på TV3 men den funkar ju såklart inte så istället blir det American Idol. Ännu bättre det, iochförsig!

Muah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback