Hotell i olika former.

Jomen asså, jag lever ju. Men jag har bott på hotell lördag-söndag och haft TK-helg. Direkt från TK-helgens slut åkte jag till träningen och nu är jag helt slut i huvudet. Och i kroppen. Armen håller på att trilla av nu (av sprutan) och jag känner mig helt mör. Vi får väl se om det är nu har får min minuiflunsa som hittills inte kommit.

Jag ska se Gossip Girl och sen Paradise hotel. Det senare ser jag som ett måste. Som en trafikolycka ungefär. Man borde inte kolla men man kan inte låta bli. Men jag tror inte jag kommer följa det, det ska väl gå varje kväll om jag inte är ute och cyklar? Big nono.

Kommentarer
Postat av: Liz

Och du har ju varit underbar!!

Tror det är dags för en GULDSTJÄRNA :)

2009-11-15 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback