Mystiskt.

Mystisk dag det här.
1) En man svimmade (?) på min tunnelbana imorse. Vi fick liv i honom efter en stund men först satt han bara på golvet med öppna ögon men utan medvetande. Det var faktiskt läskigt.
2) Jag åt indisk mat till lunch. That's a first! Inte indisk mat alltså, mer att jag åt det till lunch.
3) Jag läste en bunt texter på jobbet idag, men vågar inte skriva vilken sort (sånt får inte avslöjas). De hör inte till vardagen iallafall men de tog en hel dag att ta sig igenom.
4) Efter jobbet träffade jag en person jag aldrig tidigare mött. Det var intressant.

Nu ska jag se Mammas pojkar. Sen kanske ett avsnitt True blood? Jag har halkat efter!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Vilken jävla meny? Fan vilket tjat det var på alla! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback