Tidigare tider.

Du förvånar mig. Tidigare hade du inte mycket gott att säga om dina vänner. Visst, du tyckte om dem, de hade funnits i din umgängeskrets sen urminnes tider och allt det där, men de var inte mycket att lita på. Deras respektive ska vi inte ens snacka om. Nog önskade du att de skulle byta ut sina partners?
Men nu är det som om allt vore bortblåst. Allt du tidigare sagt och beklagat dig över, verkar inte längre finnas i din värld. Det får mig att tro att du förändrats en hel massa. Och tidigare delade jag dina värderingar och ansåg att dina känslor betydde något och att du visst hade rätt att vara sårad när dina vänner utnyttjade dig och betedde sig som klåpare. Så nu kan jag inte längre finna förståelse för dina val. Jag kan bara säga att jag hoppas du mår bra. Jag tror inte att du gör det.

Och förresten, ligger inte Rom i Italien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback