Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt.

Okej, gårdagen då:
Efter jobbet shoppade jag mig ett par (svindyra) skor och ett par tights från Zara. Nu, såhär i dagsljus, förstår jag inte riktigt priset men yäyä, at least they fit. Sen mötte jag upp Melissa, Mindy, Cleo och Helena och därmed startade vår restaurangjakt. Vi tog bussen till Vapiano, där det var fullt. Då tog vi bussen till Kungshallen, där det var fullt. Då tog vi bussen till Max. Så lyxigt blev det. Sen lyxade jag till det ytterligare med en chai latte och tog sen bussen till Rigoletto. Jag kan nog ärligt säga att jag aldrig åkt så mycket buss i Stockholm, på en dag - för att inte tala om på en gata!

Filmen då. Går ju inte att beskriva. Den var fantastisk. Varje låt fick applåder och dansmovsen fick spontana hurrarop. Och Michael Jackson då. Michael. Det finns inte tillräckligt med adjektiv för att beskriva honom. Se This is it. Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback