Inte här också!

Okej. Lång historia kort.
Jag influerades av Idol och började helt plötsligt sjunga in låtklipp på datorn. I webcam. Jag ville inte synas i bild utan vred istället kameran bort från mig så att den filmade typ kuddar, soffa och lite av mitt fönster. Tanken var att jag skulle lägga upp mina klipp här, men sen insåg jag ju att jag aldrig kommer göra det så jag ville istället bara kolla (läs lyssna) igenom dem. Då märker jag en grej, i ett av mina klipp, som är lite smått creepy. Mitt under min Fields of gold-sång rör sig en skugga bakom min persienn, på min vägg och gardinen. Det är inte min. Vems är det?! Jag bor ju på tredje våningen, så det kan inte vara någon utanför damnit.

Aaah!

Kommentarer
Postat av: hansson

Du förstår väl själv att du måste lägga ut spökvideon hää påå blåågen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback