7 saker jag lärt mig.

Saker jag lärt mig sen igår:
- Sojamjölk smakar funky (men räcker galet länge).
- Ungtupp smakar som kyckling och är... en tonårskille gissar jag?
- Jag tycker fortfarande det är grymt kul att dansa (cheerdance).
- Det är uppenbarligen okej att sitta mitt emot någon (läs mig), på t-banan, och snora inälvorna ur sig. (Hallå! Schwein-flu?!)
- Män som hatar kvinnor är en riktigt bra bok. Jag läser så fort jag hinner. (Och är glad att jag valde att göra det innan jag ser filmen.)
- Jag tycker verkligen om att läsa.
- Att säga "nej, jag har inte tid".

Tänk vad mycket man lär sig på ett dygn ändå!

Kommentarer
Postat av: Mindy

vi har filmen iaf, bara låna!



och vafan, skulle du inte läsa twilight som du fick låna av mig!??!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback