Mystery woman.

Igår på Friday's såg jag en ytterst mystisk figur. Jag letade precis efter en bild på google, som jag tänkte kunde föreställa henne, men det gick inte att hitta. En beskrivning får duga.
Hon var kanske 60 år.
Utländsk.
Tjock.
Hade två diadem i håret, olika färger och olika tjocklek.
Sen hade hon fäst en hårslinga rakt över pannan. Alltså från öra till öra i mitten av pannan.
Hon var grovt sminkad.
Hon hade bara ena ögat öppet.
Och så satt hon där med en kaffekopp (som jag aldrig såg henne dricka ur) utan att röra en min. Ensam vid ett bord med en massa fredagsglada människor omkring sig.

Om någon känner igen henne på signalementet så får ni gärna berätta vad hon gjorde där.

Kommentarer
Postat av: Hääni!

haha bara dos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback