Sällis och stuff.

Jag hinner inte blogga längre. Var är världen (läs tiden) på väg?

Imorse hade jag sällskap till jobbet av Thomas som jag träffade på bussen. Honom har jag inte träffat på... snart två år (?!). Gud va tiden går... Iallafall: hej Thomas! Vet att du läser.

Eftersom jag hade sällis kunde jag inte läsa Män som hatar kvinnor, som sig bör, så jag var istället tvungen att läsa på lunchen. That's a first! Tycker inte om när böcker håller på att ta slut. Man har ju levt med storyn ett tag liksom... blir så tomt utan. Nåväl, tur att det finns uppföljare.

Jobbet drog ut på tiden och det var bara marsch pannkaka som gällde till träningen. Den gick väldigt bra och nu är jag hemma - äntligen. Kollar The bachelorette och sen måste jag ju avverka dagens Idol också. Sen: säng!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback