Sköna söndag.

Ja jo, som sagt: var på kräftis igår. Tony Irving stod som värd och det var... ja, jag och ögonmått då... 150 pers där? Många iallafall. Jag och Linn hamnade bordsgranne med två producenter (en show- och en filmproducent). Ett sambopar alltså. Himla, himla trevliga. Showproducenten hade fixat underhållningen för kvällen och det var tre helt grymma grabbar som uppträdde med en massa schlagers. Dessutom var det dansuppvisningar av några av dansskolans lärare också. Det var lite smått jobbigt att ställa sig, på en dansskola, där Sveriges danselit var, och skaka sina lurviga sen, men det gick bra. När Tango, tango-låten kom på försvann alla från dansgolvet och kvar var jag och Linn. Hon lekte styrdans med sig själv och jag... jag va cheerleader med tango-ryck typ. Mycket lyckat.
Många av Tonys Stjärnor på is-polare var där och jag och en fotbollsspelare, som kom väldigt långt i tävlingen, utbytte många blickar på dansgolvet. Synd att han är typ två äpplen hög (och ser ut som en mus - en söt mus) bara.

Idag har jag städat och haft Eagles-träning. Skoj att testa en massa pyramider. Det är sällan man gör det när tävlingssäsongen är igång sen.

Kollade precis på Ensam mamma söker. Amigo-mannen (Peter) som varit speaker på diverse cheer-SM var ju en kandidaterna! Han gick inte vidare. Mouahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback