Vider.

Han dök upp från ingenstans, när jag var på väg hem från bussen.
"Ursäkta, vet du om det ligger något thaimassage-ställe här i närheten?"
Eftersom det gör det kunde jag peka ut det exakta huset för honom.
"Tack. Tror du man kan få 'ohörbart mummel'?"
Jag bad honom upprepa frågan.
"Tror du man kan få 'ohörbart mummel'?"
Tre gånger till fick han upprepa.
"Po...? På...?"
När jag insåg att han hade sagt "pålen smord där" blev jag så äcklad. Han såg så jäkla nöjd ut när han fick säga det. Och jag hade fått honom att säga det fem gånger. Det fick honom säkert att komma.
Vider.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skrattar högt!!!!

2009-09-16 @ 20:19:56
Postat av: Alicia

köper kläder/accessoarer superbilligt på www.aliciasbloppis.blogg.se!

2009-09-16 @ 20:30:41
URL: http://aliciasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback