Snö och värme.

Snösnösnösnösnösnö.

Det är mycket snö nu. Mysigt tycker jag. Ända tills jag blir tvungen att skotta fram min bil. Det gjorde jag tre gånger igår. Det kan vara det tråkigaste som finns att göra. Snäppet tråkigare än att raka benen faktiskt.

I lördags var det 30-årsfest! Roligt! Sötaste bordsgrannen! Roligaste kufen mitt emot. Tackar för det Ciccilorium. Och happy sweet 30!

Igår var det cheer för hela slanten (eller ja 40 kr). Först kollade jag på Cheer Elites uppvisning. Sen var det dags för vår. Kom hem, varm i själ och hjärta. Fick prata med D på kvällen också. Mer värme! Och det har hållit i sig hela dagen. Jag gillar detta.

Nu är jag hungrig. Dags för mat! Tre arbetsdagar kvar - sen är det julafton hörrni! Galet, det där. Vad händer på nyår egentligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback