Älsklingssko.

Efter jobbet gick jag till Scorett på Drottninggatan. Där fanns de ursnygga skorna, fast bara i blått. Som "tur" var fanns inte min storlek så jag gick till Scorett i Sergelgången istället. Där hade de blå 39:or men inga svarta (som jag helst ville ha). Men i kassan frågade jag och då hade de ett par kvar undangömt! Jaaa. Så nu har jag dem, älsklingsskorna. Kom hem nu och såg att Lejla också har. Wiie.

Mitt trådlösa nätverk hemma har inte funkat på två månader. Idag fick jag nog och drog ut alla sladdar jag fint städat undan och nu sitter jag här och surfar trådigt igen. Och fult blev det i vardagsrummet också. Nåväl.


Kommentarer
Postat av: Johan

Pic please... vill ju oxå se de fantastiska skorna : )

2010-01-29 @ 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback