Bokfilmer.

Gårkvällen var fin. Trerätters, härligt sällskap och Buzz. Och så lite raketer på den. När värdinnan slocknade kände jag väl att det var dags att gå hem. Väl hemma i sängen såg jag Transamerica. Bra film!

Har precis sett Flickan som lekte med elden och vad ska man säga? Jag stör mig på att filmerna inte är lika bra som böckerna. Har ju insett att det är svårt att få till en film som är baserad på en bok. Gör mig lite fundersam till huruvida jag ska läsa Snabba cash innan jag ser filmen eller inte. Och jäkla Twilight då. What to do? Jag är iallafall klar med första boken nu. Jag kan ju läsa tvåan också förstås, för New moon har jag ju sett.

Nä, nu får det vara nogsvamlat. Är lite trötter idag.

Happy 2010 hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback