Det bor en ängel i mitt rum.

Nu ska jag se kvällens SYTYCD. Jag har redan sett avsnittet men jag gillade det, så det gör mig ingenting att kolla igen. Ikväll får dansarna köra en koreografi i den dansstil de behärskar. Det är kul att få se det innan tävlingen drar igång på riktigt.

På tal om dans. Thomas Benstem är lärare på diverse dansskolor. Hade jag varit typ... yngre, hade jag lätt dansat i någon av hans klasser. Mumma. Vi fastnade på youtube på jobbet i förrgår och kollade på en massa videos med honom. Jag gillar't.


Kommentarer
Postat av: Melissa

öpp öpp! Jag och Hildegard paxade honom redan på melodifestivalen 2006!



Och det där avsnittet är skitsorgligt pga en viss persons frånvaro! :-(

Postat av: Karolina

Haha, jag och Tompa har snackat på fejs. ;)

2010-01-06 @ 22:40:36
Postat av: Melissa

F*ck you! vilken homewrecker du är! :(



Oj, det är nästa avsnitt som är sorgligt kom jag på! På tal om inget..

2010-01-07 @ 01:23:26
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Karolina

Det är ett tag sen nu. ;)

Och jag satt verkligen och undrade vem det var som saknades i gårdagens SYTYCD... men då förstår jag.

2010-01-07 @ 08:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback