Gullipluttinutte.

Jag kollade lite på EM i konståkning innan jag skulle sova igår. Kom in i programmet precis när det var fem manliga toppkandidater kvar. Jag fick se the best shit alltså. Föga förvånande vann Evgeni Pluschenko från Ryssland. Snubben tar time out i några år och kommer tillbaka med ett brak. Karolina gillar detta.
Den Karolina gillade mest av alla var dock andrapristagaren, även han en comeback, schweizaren
Stephane Lambiel. Han är så söööt att man dööör. Det känns som att jag sett snubben växa upp, och ändå är han bara fyra år yngre än jag. Nåväl, vacker är han iallafall. Och hans piruetter också. Och helt plötsligt längtar jag lite lite mer till OS. Toppen i Europa ska möta riktigt vassa amerikanare och japaner! Inte lång tid kvar nu. Karolina gillar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback