Kom änglar.

Jag ska erkänna, jag är inget stort fan av svensk musik och svenska artister. Det finns några som lyckats vinna mitt hjärta men de går att räkna på en hand. Så glöm det där med Håkan Hellströms "storhet" eller Lars Winnerbäcks genialitet. Jag har inte "upptäckt" dem än.

Men så igår fick jag detta skickat till mig:

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat.
Och där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick
allt jag hade förstorat.


Och när jag fick förklarat för mig att det var från Winnerbäcks Kom änglar så blev jag lite imponerad. Jag vill inte lyssna på låten, för att eventuellt förstöra min känsla för orden, men däremot tänker jag börja plöja hans texter. Är någonting annat i samma klass som detta så har jag mycket härlig läsning framför mig.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag skickade fan den där till dig ju! Sämst du e!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback