Fina grejer.

Idag hade vi gam på jobbet, det vill säga skönhetsredaktören tömde sina gömmor och lät oss på redaktionen härja fritt. Man blir rätt bortskämd av sånt. Det finns hur mycket som helst och man plockar på sig både saker man behöver, och de man inte behöver.
Denna gång tänkte jag att jag skulle dokumentera allt jag fick med mig. (Värdet kan ni ju försöka lista ut själva.)

- Targeted blemish relief toner, Paula's choice.
- Nivea sun kids protection lotion (som jag tänkte ge bort).
- Waterclouds ocean mist volume spray
- Magnifying gel, Matis.
- After sun soothing milk, Matis.
- Två paket Xtreme3-rakhyvlar.
- Aloe vera barbadensis, Dermanord.
- Nivea sun lotion.
- Clean start, Dermalogica.
- Rasier shaving gel, Wilkinson sword.
- (Världens finaste) highlight powder, Mac.
- Trifix acne clearing lotion, Dr Dennis gross.
- Authentic moisturising balm, Davines.
- Eyeliner crayon, Smashbox.
- Body velvet, Make up store.
- Tre nagellack, Depend.
- Läppcerat, Rosenserien.
- Purifying acid cream, Bioline.

Och då slutade jag ta självmant efter det...


Det fiiina rouget från Mac! Webcamen gör det inte rättvisa, det är en sjöööhäääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback