"Han är tillsammans med Scarlett." "Vaaa? Skit. Han kan få en annan Johansson."

I fredags kom jag och Linn på att vi ville hyra film. När vi kastar oss in i filmbutiken skriker hon som jobbar där "Fyra minuter, sen stänger jag!". Vi springer fram till hyllan, kollar på fodralet till Paranormal activity (som vi tänkte hyra) men ångrar oss. Sen tar vi bara en film i all hast, som råkar bli The proposal.
Ingen av oss tror direkt att den är bra så vi orkar inte se den sen. Men nu har vi precis sett den, och döm om min förvåning när  jag inser att den var bra! Förutsägbar och hela kittet men gullig som attan! Och nu är jag kär i Ryan Reynolds också.


Ryan? Ja tack.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Asså det är sååå störigt, för jag är ju en sån som verkligen förespråkar håriga biffiga karlar. Men jag klarar inte av den där mannens ansikte, det känns så himla 13 typ. Stööööörd! Kroppen säger vi däremot ja tack till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback