Kära John.

Jag va med om en rätt konstig grej för en stund sen. Jag va inne på en sida som streamar filmer och skulle se om jag hittade någon. Då dök titeln Letters to Juliet upp och jag fick för en stund för mig att det skulle kunna vara Dear John, så jag klickade på den och började kolla. När namnet Gael Garcia Bernal dök upp i början tänkte jag "weird, är han med?" men funderade inte mycket över det - Amanda Seyfried var ju med så allt stod ju rätt till! När filmen börjar stör jag mig dock på kvaliteten så jag väljer en annan streamning, och en tredje, men alla är lika illa. Sen av en slump råkar jag trycka mig till en annan sida och där hittar jag Dear John. Så jag klickar där istället och när jag ser början av den inser jag att det inte är samma film! Men att båda handlar om brev och båda innehåller Amanda Seyfried! Hur stooor slump? Megastor I say.

Nu har jag iallafall sett Dear John. Fiiin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback