Sweet.

Okej hej. Jag är trött. Bonniersfesten igår var grym. Vi höll till på Cirkus och allt var megafint ordnat! Som pricken över i vann vår chefredaktör Årets medarbetare. Vi spelade ju in en nomineringsfilm med henne, för några veckor sen, och den visades på festen igår, tillsammans med de andra fyra nominerades filmer. Jag tycker jag förtjänar en Oscar för min insats. Vi gjorde scenen ur Djävulen bär Prada, när Miranda Priestly (heter hon va?), a.k.a. Meryl Streep, anländer till redaktionen. Roligt.

När jag klev ur taxin vid Medis på väg hem stoppades jag av en kille som sa att jag var det vackraste han sett. Det var ju trevligt även om jag kände mig allt annat än vacker just då.

Nu är det en ny dag! Nya tag! Fredag! Nu ska det jobbas och ikväll bär det av mot Uppsala och RM. Inte en lugn stund här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback