Ring, ring, bara du slog en signal.

Satte mig och köpte en massa ringar på nätet igår. Gud vet varför, jag antar att det är det som kallas för ryck? Eller ja, jag vill ju ha ringar för att det är fint men jag har ju feta fingrar så jag kommer säkerligen inte kunna använda dem. Dåligt skit. Aja, återstår att se. Hittade en ring med ett fint budskap som jag hade velat köpa, men som garanterat hade varit för liten. "One enemy is too much. One thousand friends not enough."
Tror Forever 21 har mycket smaskigt att erbjuda dock... jag får hålla mig en dryg månad!

Idag läste jag ut 1222 över havet också. Cliffhanger till slut. Nu mste jag ju ta reda på om hon har någon efterföljande bok! Ska först läsa Dumpa honom dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback