Vardagsproblem.

Jag är helt slut om dagarna. Igår jobbade jag 8-17, skyndade hem på träning, skyndade sen till gymmet och var där till de stängde. När jag kommer hem efter 22 försöker jag förlänga dagen så långt det går genom att kolla på diverse skräpprogram jag valt att följa. Igår såg jag Dating in the dark och American Idol. Säsongsstarten av Desperate housewives hann jag inte med men på Kanal5:s hemsida såg jag en spoiler. Får försöka se avsnittet idag, men då har jag å andra sidan Grey's anatomy att se också.

Inser ju att andra inte förstår mitt "problem" men jag vägrar vakna, jobba, träna och sen sova igen. Det blir ju ingen egentid alls. Då får det bli såhär.

Jag läser för övrigt Anne Holts 1222 nu. Riktigt bra. Men Marielle - jag vill fortfarande ha Dumpa honom!. Jag slukar böcker numera. Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback