The aftermath.

Väldigt kort arbetsdag idag. Fr.o.m i år innebär våra halvdagar 12.00. Vilket ju faktiskt är en halv dag. Känns bra. Att åka hem allt annat än i rusningstider är dock rätt bökigt, framför allt för mig som inte gärna åker tåget. Så idag tog jag första bästa buss från Gullmars, hoppade av i Vendelsö, hoppade på en annan buss och hamnade till slut i centrum. Det tog mig väl cirkus 1,5 timme från dörr till dörr denna gång. Tji fick jag för att jag slog snabbhetsrekord imorse...
Sen jag kom hem har jag installerat trådlöst modem. Funkar fint förutom till telefonen. Så nu är jag utan. Iallafall till jag kommer på nåt banbrytande.
Sen har jag följt Eagles på distans från Sthlmsmässan. Taggat videos och taggat in fel människor som sen inte går att få bort!
Nu lägger jag ner nätet (har shoppat lite också där) och hittar lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback