2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Övernattade på Arlanda. (Givet då, det fanns inget annat alternativ.) Tog mitt livs svåraste beslut (bara för att ta tillbaka det senare.)

Höll du några av dina nyårslöften? I don't do nyårslöften. Försöker leva så att jag mår bra året runt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Flera stycken faktiskt.

Dog någon som stod dig nära? Tack och lov inte.

Vilka länder besökte du? Finland och USA. Få resor 2010! Det blir fler i år.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Regelbunden träning. Dansen är ett steg på vägen, nu måste jag göra gymmet till en regelbundenhet också. Mitt livs kärlek också, men han kommer ju i år, enligt sierskan, så I fear not...

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27/3. 21/4. 16/5. 10/7.

Vad är det bästa som hänt dig år 2010? Eagles. Det bästa som hänt mig någonsin.

Största misstaget? Vem orkar tänka på misstag, såhär första dagen på ett nytt år?

Bästa köpet? Resan till New York. Och min iPhone4.

Vad spenderade du mest pengar på? Uteätande. Frukost, lunch vareviga dag... typ.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket. De allra största känsloanstormningarna kom ju dock vid DM, SM och EM.

Ord från 2010… Kötta.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Wakka wakka - Shakira och Hope and glory - Måns Zelmerlöw.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var förmodligen både och. 2010 har varit känslornas år.

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och älskat.

Vad önskar du att du gjort mindre? Velat.

Hur tillbringade du julen? Hemma hos mor och far med hela familjen.

Största musikaliska upptäckten? Kanye West. Ingen nying direkt, men jag har aldrig på riktigt lyssnat på honom tidigare.

Något du önskade dig och fick? Fick förmodligen mer än vad jag önskade mig.

Något du önskade dig men inte fick? Ja. Men vad, kan jag inte nämna här.

Årets bästa film? Som att jag kan välja en?! En som berörde mig mycket var dock Eat, pray, love.

De bästa nya människorna du träffade? Mina nyaste arbetskollegor. Och mina nya örnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback