En helt okej onsdag!

Glöm paparazzibilderna. Det blidde inga. Kändisen var hur som helst Amy Diamond. Kanske inte mycket att hänga i midsommarstången.

Idag fick jag två avier om att jag hade paket att hämta ut. Det var min nya mobiltelefon (
som snubben i centrum gav till mig i lördags) + mitt mobila bredband som jag beställt av samma kille. Snart kan jag faktiskt röra mig utanför lägenheten med min laptop och sakta men säkert bryter jag banden med ComHem. Jag hatar dem så innerligt.


(Så ser telefonen ut, by the way.)

Nu ska jag börja leta fram saker jag ska packa ner inför SM-helgen. Jag måste ju dels ha med mig coach-grejer, men också domar-stassen. Mycket att hålla reda på, jao.

Förresten, idag när jag och tre kollegor var på väg tillbaka till kontoret, efter att ha hämtat upp lunchmat, så dök Den vackre mannen upp med två av sina kollegor. Det blev rätt fnissigt bland oss tre som de facto tycker att Den vackre mannen är vacker, medan den fjärde av oss i gänget började fråga "Vad? Alltså, vem är snygg, vad händer?". Hennes frågor gjorde mig ännu mer full i skratt så när vi var cirkus en halvmeter bakom killgänget blev jag pinsamt medveten om hur tysta/fnissiga/viskande vi blivit så fort de kom in i vårt synfält så då kunde jag inte göra annat än säga "Oj, vad mycket vi viskar helt plötsligt!". Tyvärr såg jag inte hans ansikte just då men jag är säker på att han log. Snyggo.

Ja... SM om två då, hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback